Monicas vardag!

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Monica - 28 december 2008 18:00

Välkomna att lämna en kommentar, vore kul att se vem som läser min blogg!

Av Monica - 28 december 2008 16:16

På väg hem från älvsbyn idag så konstaterade jag att bakhjulslagret började låta mer och mer, och till slut så skar det, kunde bara köra 50 sista milen. Tänkte hur ska detta  blir nu, jag behöver ju bilen...

Ringde till min broder för att beklaga mig lite, och då säger han att han inte behövde fara och jobba idag, så han var på garaget i öjebyn, så om jag kunde komma direkt dit så skulle han åka och köpa ett lager på Mekonomen, som har söndagsöppet som tur är.

Sagt och gjort , så åkte jag direkt till garaget, och de hade ett lager kvar på Mekonomen! (Puh)

Efter lite pysslande och jobb att få bort alla lagerbitar som hade smulats sönder, så är nu ett nytt lager på plats, och bilen rullar ljudlöst och säkert igen! Nämde till brodern att jag skulle åka och tvätta bilen på OK, eftersom bilens färg var i det närmaste oigenkännbar, och den snälle mannen sätter igång att spola min ford, så den blev skinande blank, vilket bra dundermedel dom hade på garaget! :)  Tusen tack brorsan, det var verkligen hyggligt att hjälpa mig idag...


Kram Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards