Monicas vardag!

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Monica - 5 januari 2009 19:00

Idag var jag till stan en snabbsväng bara för att kolla lite på rean. Hittade ett par pippigula söta trosor,(kanske till påsk :) jeans för 100 kr som jag köpte utan att prova, tänkte jag chansar...Men dom passade faktiskt perfekt!

Nu väntar jag på att dottern ska klä av granen, jag har tagit bort det andra pyntet, skönt att jag inte hade dragit fram alltför mycket.


Igår "pimpade" jag mitt sovrum igen, satte upp LACK-hyllan i ek som jag köpte på IKEA, monterade fast spotlights under den, och la en isblå ljusslinga på hyllan med lite ljuslyktor i alla de färger. Min äldste son kom ner för att kolla och han undrade om jag hade "pimpat" sovrummet nu igen...Haha...Jag skrattar åt det fortfarande, men jag tycker det är som kul att göra så mysigt som möjligt i mitt alldeles egna rum..

Tror att min alldeles speciella vän Kent dyker upp här om ett tag, men man kan aldrig veta säkert..


Ha en riktigt mysig kväll, för nu är det snart svarta veckor ändå till påsken!


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards