Monicas vardag!

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Monica - 13 januari 2009 17:05

Sitter på skolan och gör lite teori på datorn, tänkte passa på att skriva några rader här.

Har inte hänt så mycket sen sist, igår var jag rätt knäckt när jag kom hem , hade tänkt se på Jungle lipstick som jag har hört reklam på radio rix  så länge, men jag vet inte direkt om jag var så imponerad... sen var det ju prison break också, gluttade lite i slutet. Det har liksom spårat ur lite tycker jag...

Hade fått min guldring hemskickad som jag bjudit och vunnit på Tradera, den var mycket fin med en svart hjärtformad safir. Väl värd 240 kr som jag betalade för den. Har även vunnit budet på en annan guldring för 140 kr som borde dimpa ner idag eller i morron.

Nu är det bara knappt 2 timmar kvar av denna dag, blev att jag sitter här och gör teori eftersom jag är klar med gassvetsning och det inte är någon idé att påbörja något nytt idag. I morgon blir det att börja med MAG och stumfogar, kul!

Efter morrondagen är det helg för min del med några dagars ledighet, gud vad skönt att få sova ut lite.

Till torsdagen har jag beställt tid på Parelle och ska lyxa till mig och färga ögonfransarna, det är så skönt att slippa använda mascara, specillt här i verkstan.

Nåja, nog för idag...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards