Monicas vardag!

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Monica - 22 februari 2009 21:01

Känner bara att jag vill ge alla ett fång vackra blommor att förgylla dagen med...

Av Monica - 22 februari 2009 10:54

Men oj vad snön vräker ner nu. Det ser mysigt ut när de stora flingorna sakta dalar ner mot marken... Skönt att äntligen kylan släppte!

Hade en så mysigt och stillsam kväll igår, tillsammans med Kent, Max och Lisette. Vi tittade på melodifestivalen och åt lite onyttigheter, sen började en bra film med Hugh Grant, förvisso hade vi sett den förut, men den är rätt sevärd så den tål att ses på en gång till..

Kent och Max åkte iväg tidigt, då Max ska till Kanis och åka slalom med kompisarna. Kände mig lite lat faktiskt så jag kröp ner i sängen igen och tog datorn med mig, så där ligger jag och bloggar nu.

Tror jag ska lägga igen ögonen ett par minuter innan jag hoppar upp och börjar med nåt vettigt.

Kanske jag tar lilla Maja med mig på en liten tur med skotern, är nog fint före nu..

Middagen har jag förberett lite...Tog upp köttfärs från frysen igår :), blir till att göra en av våra favoriträtter idag, nämligen sjömansfärs. Ska göra en ordentlig laddning så det räcker i min lunchburk, gärna i 2 st.


Ha en skön söndag..

Kram Monica




Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards