Monicas vardag!

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Monica - 17 mars 2009 22:24

Lite kul bild, va? Tur det är fejk...:)

Av Monica - 17 mars 2009 22:00

...Tror ni inte dottern missade sista bussen hem från Luleå ikväll! Jodå, det gjorde hon... Hon var förvisso på busstationen i god tid, för jag talade med henne i telefon, men visste inte att det stod Umeå på bussen hon skulle åka med, så den hann åka iväg.... Så nu sover hon hos sin pojkvän...Hmm, man vill ju som ändå ha henne hemma under veckan när det är skola och så.... Nu har hon prao i stan och börjar inte förrän kl.10, så hon tar en tidig buss och åker direkt dit...

Varit och sökt jobb idag på ett äldreboende, och det lät i em som att det är klart att jag får semestervikariat där. Ska snart gå introduktion så kanske jag har möjlighet att få vikariera före semestern också om jag har tur. Det gäller att ta det man får, för jobb måste jag ju ha. Har ju sökt lite andra sommarjobb också, så vi får väl se vad det blir säkert framöver. Känns skönt att ha nåt klart iaf, och det var hur trevligt som helst på boendet, och trevlig personal så det skulle vara intressant och prova på också.

Fick betyget från svetsutbildningen idag, jag hade hoppats på fler VG, fick 7 st och det ska jag väl egentligen känna mig nöjd med på tanke att man haft så kort tid att öva på varje moment.

I morgon bitti ska jag till stan med morsan och syrran en sväng, sen tänkte jag äta lunch på stan, blir nog en lätt sallad denna gång, sommaren närmar sig ju....:)

På eftermiddag ska jag iväg till älvsbyn och hälsa på lilla gubben, tjoho, vad mysigt!

Nu ska jag ut en liten sväng med vovven innan jag kryper ner för kvällen...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards