Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Monica - 3 april 2009 22:49

Har just kommit hem efter en surströmmingsmiddag hos Annica med tjejerna, åhej vad gott det var. Klämde i mig 6 surisar och 6 potatisar med creme fraich, dill, lök och tomater. Det var ett tag sen sist, blir alldeles för sällan man äter det!

Jag och min far har varit i garaget och fixat bilen idag, så nu är den så okej den kan bli. Skönt! Passade på att byta olja och filter på den också.

Bara att hoppas den rullar och går som det är meningen nu så länge jag äger bilen.


Kram Monica


Av Monica - 3 april 2009 22:44

Så här gör jag pannkakspizza....


En helt vanlig ugnspannkaka som jag gräddar helt färdig.

Sen sätter jag tomatsås, riven ost, skinka, lök, räkor,champinjoner på (eller vad huset har att erbjuda) och gräddar ca 10 min ganska högt upp i ugnen. Men du får förstås sätta din favoritfyllning på...


Mycket matigare och snabbare att göra än vanlig pizza!

Av Monica - 3 april 2009 00:07

Blev en trevlig tjejkväll på stan med Lena och Sussi ikväll, hittade inget speciellt , bara 2 nagellack!

Före det var vi förbi Berit som fyllde år och fikade lite...

Idag var jag in för tredje gången där jag  sökt svetsjobb, men det hade tyvärr inte förändrats nåt, så det blir inget där nu iaf. Men lugn, jag återkommer!!

Ser ut som att det blir att jobba på Öjagården i sommar, och tror det blir riktigt lärorikt och intressant!

Nu faller mina ögonlock snart ihop, klev ju upp kl.05 med Kent i morse, men kröp ner i sängen igen drygt en timme senare i och för sig...

I morgon kväll blir det surströmming med tjejerna, var länge sen man åt, oj, vad gott det ska bli!


Kram Monica 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards