Monicas vardag!

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Monica - 9 april 2009 22:18

Sitter vid Kents dator i Älvsbyn nu, har just tittat på Grannfejden. Herregud, vuxna människor, tänka sig hur det kan bli!!!

Barnen är hemma, de skulle egentligen till sin pappa i dag men ville stanna hos mig tills i morgon. Dottern har sin pojkvän här och han ska åka hem med bussen i morron fm. Sen åker alla barnen till sin pappa över helgen.

De skulle ha fler kompisar på besök ikväll och ville hemskt gärna att jag skulle åka iväg... Dom vill väl ha vardagsrummet och tv:n för sig själva kanske!

Till påskmiddag idag gjorde jag helstekt kalkonfilé, pommes, grillade grönsaker och beasås. Första gången jag provat kalkonfilé och visst var den god, smakar som kycklingfilé men jag tycker den blev lite torrare.


Nu ska jag surfa vidare...

 Inte har jag sett till några påskgummor idag heller, dom verkar ha flygit iväg till Blåkulla varenda en!

 Trevlig fortsatt Påsk...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards