Monicas vardag!

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Monica - 14 april 2009 17:51

Uttråkad....Suck...

Har gjort middag, tvättat, vikt tvätten, satt in tvätten, diskat, plockat undan.... Vill inte plocka mer idag...Snart läggdags...Om 5-6 timmar, men kanske blir tidigare idag...

Av Monica - 14 april 2009 16:28

Har nu varit helt rökfri sen söndag morron, både jag och Kent. Nog känner man suget ibland, men det har ändå gått bra hittills. Hoppas, hoppas vi klarar det...Jodå, det är vi som bestämmer om oss själva, inte nån jävla cigarett....

Ska gå och fixa middan nu, blir att steka köttfärs, grönsaker med kryddor, kanske serverar nudlar till, får se....

I morgon tänkte jag hälsa på grabbarna på skolan i Luleå, men de ska visst ha friluftsdag med pimpling, så det får bli en annan dag...

Men ska ändå till Luleå för att äta lunch på sushirestaurang där, finns ju inte att få tag i en enda sushibit här i Piteå!!! SKANDAL!

Min kompis Jari ska troligtvis komma och äta med oss där, gick skolan med han, så det blir kul att träffa han igen! Ska försöka få med mig mina pojkar också, och plocka upp dottern och pojkvännen där som ska följa till Piteå igen...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards