Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 april 2009

mat

Av Monica - 21 april 2009 22:07

Gjorde just en thai-gryta med kyckling, rödcurry, bambuskott, champinjoner, paprika, kokosmjölk mm som jag ska bjuda på till middag i morron, här kommer en bild. Kul när jag kommer ihåg att fotografera innan vi ätit upp maten..

Av Monica - 21 april 2009 19:51

Sitter hos mor och far och ska ladda ner telias antivirusprogram och installera det i deras dator, men det tar sin tid...29 % klart....suck..


I morse när jag såg mig i spegeln så såg jag en kvinna som såg sååå tråkig ut, tänkte att jag måste göra vad som göras kan... Ringde frissan och frågade om det fanns någon ledig klipptid NU! Jodå, det gjorde det, vilken tur jag hade... Denna gång blev jag för en gångs skull himla nöjd med frisyren och klippningen. Var riktigt vågad idag och gjorde en ganska stor förändring! Ska sätta in ett foto här sen när jag kommer hem...

Annars har jag haft en bra dag, kom hem från älvsbyn på förmiddan, åkte till stan för att träffa min syster och sen klippa mig. Vi drack en kopp god kaffe Latte på Modo café, den var himla god...


Sen skulle jag hem och göra middag, men stannade till hos Lena för att visa min nya frilla och gratta henne en dag för tidigt. Ska ju på studiebesök i morgon och sen ha middagsfrämmande av Jari. Men hon skulle ju göra en glutenfri tårta i morron, så jag måste försöka hinna förbi en sväng i morron kväll...

Nu orkar jag inte skriva mer för denna gång...


Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards