Monicas vardag!

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Monica - 15 maj 2009 23:42

Känns i kropp och knopp att man jobbat idag, full rulle precis hela dagen...

Känns inte som att detta är min grej alls....

Åh, vad jag skulle vilja svetsa istället...

 Men det kanske är för att det är så mycket nytt att lära sig så det känns som att det bara snurrar i skallen, och att man aldrig kommer att lära sig.... Och så tycker jag så himla synd om de gamla... Hoppas jag aldrig , aldrig blir dement...

Svårt att släppa tankarna på de gamla när man kommer hem.


I morron på dagen ska jag åka iväg och byta gasolflaska till husvagnen och sen till älvsbyn och fixa lite i husvagnen och hjälpa Kent att kratta gräsmattan. Meningen är ju att vi ska iväg med vagnen till Krisiti Himmelsfärd om allt funkar som det ska. Måste köpa nytt batteri till den också till veckan.


Ha en bra helg!

Kram Monica

Av Monica - 15 maj 2009 11:00

Jo, det gick bra att jobba igår, gick introduktion så jag var ju "utöver", men det var ändå rätt stressigt att hinna med allt.... Idag ska jag gå som ordinarie personal, vi är 3 st på 15 dementa patienter. Vet inte om detta är min grej, för tidigt att säga kanske, men jag längtar att SVETSA...

Nåja, är glad att jag får jobba och det är alltid en erfarenhet man får av att prova nåt nytt. Man kanske kommer in i det mer så småningom...

Ska strax iväg, börjar 12 och slutar 21 idag.


Ha en bra dag!

Kram Monica

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards