Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Monica - 25 maj 2009 23:22

Har inte haft nån lust att skriva på ett tag...

Känner att jag inte har så mycket nytt att komma med, blir som ett och samma känns det som...


Nåja, försöker mig på några rader här...

  Oljade in altan på baksidan igår, var skönt att det blev gjort. Idag ställde jag dit trädgårdmöblerna, och i morron ska jag ta fram min lilla minifontän om vädret är bra. Skulle vilja plantera lite blommor ute i krukorna också, men kvällarna och nätterna är så kalla här ännu, och jag vill ha nåt annat än penseér , så jag väntar nog ett tag till...


Var på bl a Dollar Store idag och gjorde ett fynd i mina ögon sett. Man fick köpa 3 valfria ljusfat från ett bord för 10 kr!!!

Har placerat dessa fat ute på borden, tänkte sätta vackra stenar i faten sen...

Köpte även ett par svarta prasselbyxor som går under knäna på Cubus och en fotkedja i silver på silverbox, då min gamla gått av!

Känner mig nöjd med dagens fynd!


Just betalat räkningarna, det gick runt denna månad också , tack och lov....


Kram Monica


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards