Monicas vardag!

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Monica - 11 augusti 2009 21:03

Kent har köpt en "ny" skoter, så nu har man fått konkurrens av lilla "Sue".

Nåja, tror inte hon har lika goda pussar... :)

Men förstår att han längtar att få sätta (sig) på henne när snön dimper ner... hihi


PS. Jag är absolut inte svartsjuk, bara glad för hans skull! :)

Av Monica - 11 augusti 2009 20:38

Man kan göra roliga saker med sin mobil om man har lite att göra...

Av Monica - 11 augusti 2009 17:21

Är ledig i två dygn...

Slutade 12 idag och åkte och letade ett beg. däck men hittade inget i min dimension. Ska förbi en däckfirma i morron och höra om de har ett däck till lilla mig...


Grattade syster yster som fyller 39 år idag, det är många som fyller i augusti. Min andre son fyller 18 på söndag...

Jag och min bror hade köpt en solstol, en badenbaden åt henne. Hon sitter jämt ute på sin altan och har bara vanliga plaststolar, så gissa om hon blev lycklig!


Hann även in på Vattenfall för att prata om certifikatet jag ska ta , man måste ha det för att få jobba på industri. Ska återkomma på torsdag då rätt man är på plats. Ska försöka få komma en dag till veckan och träna att svetsa lite, det var ju ett tag sen nu.


Dottern hade halsfluss, var hos läkaren i eftermiddag och hon fick penicillin. Hoppas det hjälper snabbt och att vi andra inte har blivit smittade!


Nu ska jag surfa vidare lite...

Förresten , ni som såg Prison Break i går.... Vilken sorglig avslutning på programmet. Trodde det var det sista, men icke det...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards