Monicas vardag!

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Monica - 11 september 2009 23:48

Nu har vi bokat resan, det blev till Rhodos som jag helst önskade, vi åker den 23/9 från Skellefteå vilket är skönt att åka från, liten och lugn flygplats!


Vi bokade på ett rätt fint lägenhetshotell nära flygplatsen.(en tvåa) Bara nån km in till Rhodos stad dessutom, kan vara kul med lite fart och fläkt bara några km bort, går ju även båtar och färjor från hamnen där om man vill göra en utflykt till någon annan ö eller kanske till Marmaris i Turkiet, tar bara 40 min med flygbåt. Är himla fint där, skulle gärna besöka Marmaris igen...(går ju inte flyg dit längre härifrån)


För er som undrar betalade vi 3190 kr per styck (inkl. flygmat o transfer), inte billigaste, men vi ville ha spec. hotell så vi vet vad vi får denna gång!


Ni kan se på länken här nedan var vi ska bo!












http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Grekland/Rhodos/IalyssoskustenIxia/Accomodations/Pages/Emerald.aspx?hBookingBtn=true

Av Monica - 11 september 2009 17:47

Fyndade på Dollar Store detta läckra kakfat för 20 kr, de har massa olika skålar och fat med text!

Även dessa mirakeltrasor i fyrapack i läckert randigt hade dom för 20 kr, perfekt till glasbordet, och snygga nog att hänga framme i köket!  

Av Monica - 11 september 2009 17:20

Gubben har kvicknat till och är på väg hit nu, äntligen får vi träffas!

Barnen har just åkt iväg till sin pappa över helgen, så helt barnfritt hela helgen, nu kan man spela sin musik så högt man villSkrattande Spelar just nu en helt underbar blues-skiva...


Var hos min bror på förmiddan och hjälpte till med att gjuta garagegolvet, var väl inte så mycket man kunde göra, var redan en del söta pojkar där, men nåt spadtag blev det iaf!

Bara att få gå i mina arbetskläder är ju nog njutbart, trivs bäst i dom!


Fick en impuls att åka till Stockholm ikväll och titta på bilar, har kollat upp flyg och tåg, men är mest sugen på att ta bilen och åka iväg, köper jag bil på firma så kanske dom byter in min ford! Om jag inte hittar nån bil är det ju bara att köra hem igen....

Vi får väl se hur det blir, min förståndiga sida säger att jag ska avvaktaObestämd


Ha en underbar fredagskväll alla vänner där ute...

Kram Monica     

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards