Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Monica - 25 januari 2010 20:27

Jag har vunnit.....

Vunnit bud på Tradera på de tre böckerna jag lagt bud på, fick dom till ganska bra pris faktiskt...


Skönt att böckerna snart är avklarat...

Ska se på "Spårlöst" snart...

Av Monica - 25 januari 2010 15:42

Sitter på Tradera och bjuder på böcker jag behöver när jag ska läsa till undersköterska. Hoppas jag vinner buden för det närmar ju sig....


Har faktiskt redan kommit över 3 böcker av en jag känner lite som läste till Uska i fjol.

 Men dessvärre så ser jag nu att 2 av böckerna har fel ISBM nummer och är skriven av en annan författare än de böcker jag tydligen ska ha i denna kurs.

Ändå läste hon exakt samma som jag ska läsa nu!


 Finns ju så många olika författare och förlag, men allt är ett hopplock av olika författare och olika förlag så jag vet då inte hur de har lagt upp kursen egentligen och ändrat sen i fjol....De tar väl de som är billigast.


Jag ska jag läsa genom Hermods då det är Hermods kurser som de har köpt in här i Piteå.


Ska höra med min studievägledare om jag kan använda de böcker jag redan har köpt eller om jag måste skaffa ytterligare nya.


Behöver 10 böcker till att börja med.

Som tur är har jag redan fått betyg i kursen "Arbetsmiljö och säkerhet" när jag gick svetsutbildningen så den behöver jag inte läsa igen....


Håller på att frosta av den ena av mina frysar, det tar sin tid innan isen är borta....

Av Monica - 25 januari 2010 15:39

Vill passa på och tacka för era kommentarer, är ju så kul när man får dessa. Utan kommentarer skulle det inte vara lika kul att blogga, för nu får man ju en liten inblick vem som läser bloggen vilket är trevligt! Så än en gång tack alla läsare och kommenterare!

  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards