Monicas vardag!

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Monica - 10 mars 2010 21:17

Skickade in mitt sista prov för en timme sen och har redan fått tillbaka det rättat! Tala om bra service....


Jag fick betyget VG+ och är så himla glad, måste bara dela med mig min glädje till er....Jiiiipppiii....


Fick även förslag på tid för den muntliga betygsdialogen till på måndag em.

Skulle helst vilja göra den på förmiddan då barnen är i skolan och det är tyst och lugnt, och så slipper jag gruva mig hela dagen....

                                  

Av Monica - 10 mars 2010 21:04

Nu har jag pluggat färdig för idag, och äntligen kunnat skriva det sista provet.

Jag skulle även skriva som en sammanfattning av kursen så det tog sin lilla tid.

Har gjort mitt bästa och nu får vi se vad betyget blir!

Om några dagar så ska jag göra den muntliga sluttentan via webcamen, pirr...


Kanske jag börjar med en ny kurs redan i morgon om det är möjligt, skönt att få läsa nåt nytt ämne nu!


Nu ska ni få höra nåt som ni säkert hört förut i vinter!

DET SNÖAR!!!  Bara vräker ner stora, blöta lapphandskar, suck....


                         


Av Monica - 10 mars 2010 08:18

               


Ännu vitare ute denna morgon!

Det har kommit 5 cm snö inatt, och det är -1 grad ute.


Tänkte läsa lite innan jag ska iväg kl.11 och hämta henne jag är kontaktperson för. Hon ville gärna åka till Willy´s och handla igen....

Har handlat för veckan, men säkert hittar man nåt ändå...


Ha en fin dag!

Kram*

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards