Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Monica - 20 mars 2010 22:46

Gör inget speciellt denna lördagskväll...

Sitter själv och gluttar lite på tv och kollar på facebook...

Barnen ser på film på datorn i deras rum just nu.


Blev inte ens att laga någon god lördagsmiddag idag, dottern hade ätit i Skellefteå och sonen värmde upp vårrullar sen i torsdags.

Själv åt jag från den goda maten jag gjorde igår som bestod av grillad kycklingfilé i tunna skivor, färska champinjoner, gorgonzolaost, kryddor och grädde med pommes chips. Onyttigt och gott :)


                     


                                   

Av Monica - 20 mars 2010 14:05

Skjutsade min dotter och hennes kompis till busstationen i förmiddags.

De skulle ta bussen till Skellefteå och shoppa och äta lite god mat.


Hämtade upp min syster så gick vi på här på stan ett par timmar.

Mysigt att gå med syster yster, är inte så ofta det blir.

Vi åt en god sallad med kaffe på vårt gamla anrika café.


På Kappahl provade jag en bunt med fina tunikor de hade på rea för 129 kr styck. Brukar sällan och aldrig hitta nåt som sitter snyggt på i en provhytt så jag var skeptisk.

Hör och häpna men alla 4 plaggen sitter så perfekt de kan göra med mina "volanger" runt midjan...


Kunde inte bestämma mig och jag behöver verkligen förnya min garderob så jag slog till och köpte alla 4.

Hade mina födelsedagspengar  kvar i  börsen  för nåt speciellt tillfälle så de kom väl till pass nu....


Blev väldigt dåliga bilder då jag nu har min gamla mobiltelefon med en sämre kamera...Men två av tunikorna är svart och två stycken är i fina duvblå färger.


 Jo, lämnade ju in min "nya" telefon på service då tangenterna höll på att lossna.... Har lite otur i min elektronikpark just nu....


Även ett par örhängen som var nedsatta till 20 kr hittade jag på Ur&Penn...


          

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards