Monicas vardag!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Monica - 6 april 2010 21:41

Skickade ju in det sista provet i kursen Etik och livsfrågor idag och har nu fått tillbaka det rättat! Fick MVG, och är så glad även denna gång.

Går allt nu bra i det muntliga sluttentan så får jag betyget MVG :)


I morgon längtar jag att hugga in i kursen Medicinsk Grundkurs. Det är en tjock bok men säkert intressant!


Ha en fortsatt fin kväll!

Kram*

                  

Av Monica - 6 april 2010 13:00

...Och slut på helgdagarna!


Steg upp tidigt och har pluggat fram till nu. Har just skickat in sista skriftliga provet i denna kurs, blir spännande att se vad det blir för betyg.

Det var det svåraste provet och jag har suttit med sista frågan flera dagar.

Igår kväll släppte det äntligen och orden flödade...


Grått och trist här idag och runt 0 grader..

Ont i huvudet så nu ska jag göra mig en kopp kaffe och ta en Bamyl...


Ha en fin dag!

Kram*

                        

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards