Monicas vardag!

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Monica - 12 april 2010 23:31

Så här fint blev det i min solhörna på uteplatsen sen gubben skottade upp en gång till den samt plats att sätta dit stolarna.

Var lite snö att få undan , det är riktigt läa i min hörna och ingen insyn...Inte någon utsyn heller för den delen :/ Tack gubben, det var snällt av dig!


      


Av Monica - 12 april 2010 20:51

Äntligen efter många påtryckningar har jag fått en ny dator på garantin.

Blev tjorv och jag var så arg så jag nästan kokade.

Men kom hem med en ny dator iaf. Nu har jag suttit ikväll och installerat allt jag vill ha i den samt ändrat en del inställningar. Det tar ett tag innan man får den som man vill...


Bara att hålla tummarna nu att jag aldrig mer behöver ha med denna tillverkare att göra. Blir aldrig mer en dator av detta märke i vårt hus kan jag säga.

Inte för att jag vet om andra tillverkare lyssnar mer till sina kunder, men man hoppas ju att inte alla är lika nonchalanta!

  


Har just sett Arns rike på tv, och sen blir det att glutta på Hollywoodfruar...

Ha en fin kväll och tack för era gulliga kommentar.

Ni är guld värda!

Kram*                

Av Monica - 12 april 2010 09:01

Läste en glädjande nyhet i vår tidning i morse.

Vi ska få en sushirestaurang till vår stad! Blev så glad för det har jag verkligen saknat här...

De ska öppna restaurangen redan till försommaren. Gissa vem som kommer att stå i kö?   



Av Monica - 12 april 2010 08:53

Just gjort mitt muntliga slutprov i kursen Etik och Moral och fick betyget MVG på hela kursen, jättekul och jag är så himla glad!


Hann och bli ganska nervös för jag lånade dotterns dator och microfonen fungerade inte där så jag hade inget ljud. Fick min lärares skypenummer och fick ringa upp henne från min telefon, så det ordnade sig...


Skulle få en ny dator, men har inte hört något mer ännu från tillverkaren. Jag blir snart riktigt arg på dom. Att dom inte förstår att mitt behov är stort och att jag verkligen behöver datorn. Har man köpt en ny vara så förväntar man sig att man ska få snabb service och förståelse.


Ska nu plugga ett par timmar för att sen åka och hämta henne som jag är kontaktperson för och hitta på nåt. Hon är inlagd på psyket sen några veckor, men har frigång på dagarna. Kan vara kul för henne nu när hon orkar att komma sig ut lite....


Solen verkar kämpa för att komma fram till sin fulla rätt idag.... Hoppas den orkar igenom molnen...

Såg förresten ett vårtecken igår, en fluga som surrade mot den solvarma väggen...


Ha en fin dag!

Kram*                             

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards