Monicas vardag!

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Monica - 15 april 2010 18:59

När jag lägger om däck så brukar en del muttrar sitta hårt som tusan.

Då har jag ett förlängningsrör som jag sätter på fälgkorset så får jag mycket mer kraft och det går i ett nafs att få loss muttrarna. Vill ju inte måsta be nån karl om hjälp för att jag inte får upp muttrarna...hihi


Har gjort 2 st pallbockar själv (den på bilden) som jag lackat i samma färg som bilen... byter jag bil kanske jag måste lacka om dom, hihi

Sprayade dom på min infart och det är fortfarande en stor vinröd fläck på asfalten... Ganska fint mot det gråa...:))


Bilen är jättesmutsig men i morgon ska jag köra till biltvätten.

Har ingen kran ute efter vattenskadan då jag fick plugga igen vattenledningen till garaget.


    

Av Monica - 15 april 2010 12:49

Nu har jag fått tillbaka provet rättat, och hör och häpna ....Jag fick faktiskt VG+ vilket min lärare skrev var ett väldigt bra betyg så här i början av kursen...

Jag blir så glad att mitt hårda arbete visar sig i bra betyg, för jag vill så klart ha bra betyg då jag tror det ökar chansen till ett jobb om de står och väljer mellan flera sökanden...


Nu har jag bytt däck och städat bilen och ska skynda mig iväg till Maya och dricka kaffe...

Av Monica - 15 april 2010 09:10

Solen skiner och det ser ut att bli en riktigt härlig dag.

Dags att lägga om till sommardäck på bilen, så det är väl bara att dra på sig blåstället och gå ut och börja....

Sen ska jag till Maya och dricka kaffe på hennes inglasade altan...


Tänkte plugga på förmiddan, men läraren i denna kurs verkar inte lika snabb med rättning av proven, så jag får vänta en stund....


Hoppas ni får en härlig dag i solen!

Kram*

                                             

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards