Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Fortfande ont...

Av Monica - 22 juni 2010 23:18

Får så himla ont i armarna så fort jag sätter mig vid datorn, klarar bara av korta stunder och har inte suttit här mer än några minuter per dag.


Tråkigt när det är så mycket man vill kolla på och skriva....

Hinner tyvärr inte läsa mina bloggvänners bloggar så mycket jag vill...

Men tänker på er iaf:))


Ska försöka vila armarna ordentligt så det kanske går över nån gång....

Hm...undrar om det är musarm eller någon nerv som kommit i kläm i armarna.... Har ju blivit intensivt vid datorn sen jag började plugga....


Jobbat igår och idag, ledig i morgon, sen jobb resten av veckan....Hektiskt!


Ha det bäst!

Kram Monica

                                     

 
 
Ingen bild

sussi

23 juni 2010 06:19

Hej vännen så tråkigt att Du har ont,,, hopppas du ringer till den jag sa så kanske du slipper ha ont hela sommaren ??

Kram sussi

 
Berith

Berith

23 juni 2010 09:06

Godmorgon vännen =))
Det låter som du fått någon nerv i kläm ...vila dina armar , vi finns ju kvar här =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

23 juni 2010 18:54

Jag förstår dig precis för jag har ont själv och kände skillnaden i dag när jag bara gjort ett inlägg på morgonen först nu gjorde resten. Man borde vila sig från datan oftare. Ta bloggfria dagar regelbundet. Jättetrist att du har så ont. Det är nog för att du både bloggat och pluggat. Gå till doktorn om det inte blir bättre.

Sköt om dig
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

23 juni 2010 21:10

Sussi, Berith och Wiper:
Tack för er omtanke. Jag har varit hos läkare och har ev.en inflammation i axel/armar. Kan dock ej äta Pranoxen samtidigt som magsårsmedicinen.
Kram på er!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards