Monicas vardag!

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Monica - 10 september 2010 18:35

   Sitter och lyssnar på mina skivor som jag fått av vänner i Nya Zeeland.

Det är en country grupp som heter The Warratahs och de är väldigt populära där. Älskar deras musik då de inte låter riktigt lik andra country grupper som jag hört. Har fått fyra skivor hemskickat av mina vänner för jag hittade inte att de gick att köpa här i Sverige.

Ser nu på deras hemsida att de kommit ut med en ny skiva.

Ni kan läsa om gruppen här och även provlyssna.


                                


Mitt ex och min ex-svärfar startade tidigt i morse en bilresa till Örebro och vår son för att lämna kläder, lite möbler, cykel och diverse grejer.


Hade så gärna velat åka dit jag också, men hade ingen som kunde följa och hjälpa mig köra.  Älskar visserligen att köra bil men nästan 200 mil blir lite långt att köra själv på en helg....


Känner mig lite låg just nu, och har kollat på lägenheter och hus i Örebro.

Funderar varför jag ska bo i denna stad när det finns så många andra fina ställen att bo på, och jag vill bo nära mina barn....

Värker i mitt hjärta och har ingen att prata med, så jag skriver av mig lite här...

Vore kul att starta ett "nytt" liv....

Åren går och man sitter bara här, har ju velat flytta i flera års tid och inget blir av.... Är ju bara jag själv som kan göra nåt åt det....

Dottern är villig att även hon flytta söderut, däremot inte min 19-årige son som det låter.

Stannar han här så kommer jag ju att sakna honom oerhört....


Vet inte hur jag ska göra, det tål att tänkas på.....


Önskar alla en trevlig helg!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards