Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Blogguppehåll

Av Monica - 12 oktober 2010 17:55

                               


Känner inte för att blogga just nu och kommer därför att göra ett blogguppehåll ett tag...


Hade verkligen behövt en veckas semester för att få lite sol, värme och ladda batterierna....   


Har ju pluggat intensivt och jobbat hela sommaren och fortfarande, vilket jag är tacksam för, men saknar lite krafter till annat, känns som att man inte har någon ljuvlig semester att blicka bakåt på då kylan biter sitt grepp...


Detta kommer att bli en tung vinter för min del, gillar inte alls vintern och jag brukar fundera var man bor...

Ha det så gott, rätt som det är har jag återfått min blogglust     

kollar runt på mina bloggvänners bloggar någon gång om sänder..


Kram

                        

 
 
wiper

wiper

12 oktober 2010 18:39

Jag har nyligen kännt precis som du och bestämde mig för att ta bloggfria dagar ibland och även färre inlägg. Det kan vara bra att ta bloggvila ibland. Jag kommer att sakna dig och din fina blogg. Du har studerat en längre tid och även arbetat så det är inte undra på att du känner dig trött och nedstämd. Synd att du inte kan få vara ledig ett tag och bara vara för jag tycker du har varit så duktig och diciplinerad.

Sköt om dig vännen och ta hand om dig

Varma kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

12 oktober 2010 21:27

Tack snälla du, jag återkommer säkert snart igen med bloggandet:)
Känns bara som om jag inte har så mycket positivt att dela med mig av just nu!

Kram

 
Ingen bild

Lena

12 oktober 2010 23:07

hej vännen !
Vi kan ju kolla om det stämmer om vi är lediga samtidigt någon dag eller kväll.
Vi hörs ! Kramen

Monica

13 oktober 2010 15:49

Det vore trevligt, Lena..
Kram

 
Maya

Maya

13 oktober 2010 08:17

Kära Vännen! Du vet var jag finns om Du behöver någon att prata med! Känner igen mej faktiskt och vi är ju stenbockar båda två så nåt har vi ju gemensamt. Har precis samma tankar, varför ska det bli höst, kallt och sen vinter för...? Varför bor vi här? Och vad väntar man på? Ja det blir en tung vinter, och det börjar med en mörk ensam höst...

Kommer sakna Dina blogginlägg! Hoppas vi iallafall kan höras utöver det! Tänker på Dej, Vännen!

*Puss på Kinden*

http://maypel.wordpress.com

Monica

13 oktober 2010 15:49

Jo, det är nog många som känner så här inför vintern...
Men som tur är så går det upp och ner, och visst har man sina ljusa stunder också..

Klart vi hörs!
Kram så länge...

 
wiper

wiper

21 oktober 2010 08:32

Jag vill bara önska dig en fin helg och hoppas du har det bra på din bloggvila.

Sköt om dig vännen
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards