Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Hej Hopp

Av Monica - 24 oktober 2010 21:40

Kommer med ett litet livstecken :)


  


Här går livet sin gilla gång, jobbar och står i...


Idag var det en spännande dag då jag köpt mig en ny bil.

Föll direkt för denna lilla behändiga Hyundai Accent och hoppas jag har tur med den...

Är som att spela på Lotto med begagnade bilar...


I morgon blir det att lägga om till vinterdäck även på denna, lite småfix samt flytta över grejer, städa ur den gamla och annonsera ut den.

Hoppas jag blir av med den snabbt för annars blir det trångt på gården då även sonen har en bil....


Ha det så gott mina vänner, tänker på er...

Kram*

 
 
Maya

Maya

25 oktober 2010 14:29

Tack för kommentaren på min blogg, såg den nu.

GRATTIS till nya bilen! Javisst hoppas jag vi ses snart, men idag är jag sängliggande i värk. Lite lur på att det är nåt värre än jag trott. Men men, tur det finns smärtstillande. Synd bara att jag inte är så trevlig när jag tar just dom, somnar eller är zombie när jag tagit dom. Men dom hjälper iaf. Hoppas Du får gamla bilen såld!
*Kram*

http://maypel.wordpress.com

Monica

25 oktober 2010 22:16

Stackars vännen som har så ont...(

Bilen blev såld direkt:)
Kram*

 
wiper

wiper

26 oktober 2010 10:14

Vad härligt att höra ifrån dig. Förstår att du jobbar för fullt. Vad kul att du köpt dig en ny bil. Små bilar är ju bränslesnåla också. Det är en rätt bra bil som håller hyfsat säger min man. Jag skall gå och kolla hur en sån ser ut. I kväll 18.30 koras dom två vinnarna i min gissningstävling så då kan du kolla.

Sköt om dig och ha en fin dag
kramar från Småland

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

27 oktober 2010 17:05

Tack, blir spännande att se om jag har tur med min lilla kärra...:)
Bra den är bensinsnål :)
Tack för vinsten, vad kul!
Kram*

 
Ingen bild

Lena

26 oktober 2010 22:19

Välkommen som Hyundai ägare :)

Monica

27 oktober 2010 17:04

Tack Lena, nu ska vi se om koreanerna kan göra bilar ;)

 
wiper

wiper

27 oktober 2010 09:03

Kan du mejla mig ditt efternamn så jag kan skicka din biobiljett som du vann ;) jag har din adress men inte efternamnet ;)

Ha en fin dag
kram Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

27 oktober 2010 17:03

Men Åh, Har jag vunnit:)) Vad glad jag blir!
Har inte hunnit vara in på din blogg på ett par dagar! Tack så mycket, mejlar dig omg!
Kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards