Monicas vardag!

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Monica - 20 januari 2011 14:37

De ringde från äldreboendet idag och frågade om jag kunde jobba fredag, lördag och söndag, och självklart kunde jag det.

Blir kul att komma tillbaka igen, har ju inte varit där nu på ett par veckor.   


                     


Har följt hem med gubben både måndag och igår efter hans jobb.

Då har jobbar i min stad numera så kan jag åka hem med han efter jobbet och kan lämna min bil på hans jobb.

Sparar in lite bränsle då , hehe...

Enda nackdelen är väl att jag får stiga upp 05.30 fast jag är ledig, men det går också bra.


Igår efter hans jobb så bjöd han mig på middag på Max-grillen.

Smakade supergott och var mysigt.    


  


I tisdags fick jag lämna in min bil på verksta´n för att byta motorvärmaren som verkar ha varit trasig sen jag köpt bilen.

Måste säga att den ändå startat som en klocka fast den stått ute på jobbet hela vintern och det har varit oftast över 18 grader kallt.


Däremot har jag t yckt att den lilla skorven dragit alldeles för mycket bensin.

Men nu har det ju fått sin förklaring.


  


Om en stund kommer en spekulant och tittar på de slalomskidor som jag lagt ut på Blocket och ska sälja.

Lika bra att börja försöka sälja lite grejer om man ska flytta snart.


Ska även börja med middan nu som ska bestå av en god sallad med grillad varm kycklingfilé.




Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards