Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Lunchrast

Av Monica - 25 februari 2011 11:38

Kollar lite på datorn på min lunchrast på jobbet.


Har fått jobba på mitt gamla ställe fyra dagar denna vecka, och det känns jättekul. Nästa vecka ska jag också jobba hör samt introduceras på ett nytt ställe där jag även ska jobba hela sommaren.


Igår skulle jag ha haft husvisning men tyvärr var det inga anmälda så det blev inget av det... Nåja, hoppas det kommer någon på måndag då jag också har visning.


Min mobiltelefon har varit väldigt knäpp de senaste veckorna, den har stängt av sig själv och knappt gått att få igån igen, och vissa av knapparna har ej gått att trycka in.


Åkte in till stan igår för att kolla in en ny, och valet blev en Android telefon med pekskärm.

Det var inte lätt att förstå sig på den till en början, men efter mycket knappande så kunde jag till slut ringa och skicka sms iaf.

Det finns ju hur mycket funktioner som helst på dessa telefoner, och det tar nog ett bra tag att lära sig allt. Kul är det iaf att kunna gå ut på internet via telefonen, är som en minidator.


Önskar er alla en fin helg!

 
 
Maya

Maya

25 februari 2011 13:40

Ha en underbar helg Du, mannen och familjen! :)

KRAM!

http://maypel.wordpress.com

Monica

26 februari 2011 17:17

Tack, tack detsamma till er! Kram

 
wiper

wiper

28 februari 2011 11:55

Vad roligt att du får jobba lite lite mer på det ställe där du trivs. Toppen att du fått jobb hela sommaren. Ja du det är lite jobbigt när man skaffar ny mobil för det är alltid nåt nytt man skall lära sig. Jag har också en ny och har nyss lärt mig det enklaste på den. Synd att det inte blev nån husvisning.

Ha en fin måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Monica

2 mars 2011 18:58

Ja, det är kul att jag hållt mig bra med jobb nu ett par veckor:)
Inte alls lätt att lära sig en ny mobil, blir bara mer och mer finesser...
Kram*

 
Maya

Maya

1 mars 2011 09:00

Hoppas det gick bra på husvisningen! Har Ni hittat fler husobjekt och varit på visningar? Ska Mannen också sälja sitt hus?

Allt bra annars?? Såg att Du var lite krasslig, hoppas Du kryar på Dej!

Många Kramar!

http://maypel.wordpress.com

Monica

2 mars 2011 18:57

Inga anmälda på husvisningen, tyvärr.
Vi har inte varit på fler visningar, hoppas det kommer in fler hus till våren:)
Mannen ska också sälja sitt hus, så det är mycket som ska klaffa:)
Är förkyld och hängig, men orkar jobba iaf:)
Känner mig lite bättre idag dock...
Kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards