Monicas vardag!

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Monica - 22 februari 2012 17:21

              Nu var det evigheter sen jag bloggade igen.

Känns som att det varit fullt upp med annat och att tiden och lusten

inte riktigt funnits till bloggning.


Idag på min lediga dag åt jag thailändsk lunchbuffé ,

vilket var jättegott och trevligt.


Gick en sväng på stan och köpte mig en ljuslykta som jag tittat

på några ggr på Keramix.

Har förvisso ett överflöd av ljuslyktor men jag bara älskar dom.

Kul att kunna byta om också.

Hade tänkt att jag inte skulle inhandla några nya inredningssaker

innan jag flyttar, men det är svårt att låta bli ibland!


    


Den lyser jättevackert och finns även i blått och lila

på Keramix för 220 kr.


Köpte även ett fint fönsterhjärta som jag hängde i köksfönstret.


  


Detta finns på Buketten för 69 kr.


Var sen till frissan för att klippa mina slitna toppar,

skönt att få det gjort, har inte klippt mig sen i höstas!

Hämtade sen dottern på skolan för att åka på ett

träningspass tillsammans.

Jodå, jag håller igång med träningen, försöker iaf 2 ggr i veckan.


Mitt hus är nu till försäljning igen så jag hoppas det blir sålt snart.

Även gubbens hus är till försäljning och han har troligtvis en

köpare på gång.

Kanske det blir verklighet att vi blir sambor till sommaren.

Hoppas att båda husen blir sålda snabbt så vi kan titta

på något gemensamt hus.


På jobbfronten är det nu snart slut på mitt vikariat.

Denna månad ut och sen får jag jobba som timvikarie igen.

Hoppas Hoppas jag får en fast tjänst snart....

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards