Monicas vardag!

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Monica - 3 april 2012 20:44

            Igår fyllde min goa vän Berit år.   

Jag och mina andra goa vänner Lena och Annika följdes dit för att fira henne.

Vår goa vän Sussi som också skulle följa var tyvärr inte så pigg.

Vi saknade dig Sussi!


Berit hade iaf bakat en massa gófika där allt var glutenfritt!!!!

Gissa om jag frossade   

Och som om inte det räckte så hade hon även gjort en god nubbesallad och laxtårta ,

gott i gott gott...

När jag fyller år nästa gång så ska då jag också göra nåt smarrigt att bjuda på ,hihi...


Här kommer lite bilder på oss glada "tjejer" och gófikat   


SÅ TACK ÄN EN GÅNG BERIT FÖR ALLT JOBB DU LAGT NER PÅ DET GODA!


           Alla bilder är klickbara större


Av Monica - 3 april 2012 19:47

       Jobbat mellan 7-16 idag, sen till min mor och far för att hämta hem lilla Maja.

(vår vovve)

Hem för att äta lite Sjömansfärs som jag hade kvar sen i söndags.

Varit på promenad med vovven och dottern.

Surrat med min dotter och hennes pojkvän.

De åkte iväg för att sova där inatt, så nu är jag ensam hemma igen.

Gluttar på tv, har gravat en laxsida som ska ätas i påsk,

ska hänga en tvätt.


I morgon natt ska jag jobba, likaså lördag, söndag och måndag natt.

Kul med lite extra betalt under påsken :)


Torsdag och fredag är jag dock ledig så då kommer gubben nog hit.

Mina barn åker med sin pappa till Örebro för att hälsa på min äldsta son över påsk.


Längtar att få träffa honom igen, och glädjande nog så kommer ju han och flickvännen upp

i mitten av april :)


Blir lite konstigt utan mina barn under påsken, men så kan det bli...

Blir inte att göra något direkt påskmat förutom gravad lax och nubbesallad.

Får väl se vad vi är sugen på mer.....


  Jag för precis 3 år sen

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards