Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Lediga måndag

Av Monica - 29 oktober 2012 15:22

     Vilken härlig känsla att få vakna upp en måndagsmorgon och veta att man är ledig

hela långa dagen !

Vaknade ändå kl.07 och var ganska pigg, men drog täcket över ögonen och halvsov

till efter nio.


Dottern och jag möttes i stan för att äta sushi till lunch,  är ju som

kanske bekant att det är min och barnens favoritmat .


Vi gick en sväng på stan och jag hittade en del såsom

en snygg tröja från Gina och en tröja från BikBok.

Dessutom 3 par trosor med glitter, hihi jag som älskar glitter , nu har jag

det till och med på trosorna , haha

Även en snygg svart BH inhandlades.

Köpte också en fin present till en vän som fyller år idag.

Blir att överlämna den ikväll.



Bild på en av tröjorna nedanför, superskön kvalité i rymlig modell.


http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/trojor-cardigans/ccollection-csweaters-p1.html#product_157616

 
 
Ingen bild

Helen

30 oktober 2012 17:27

Riktigt snygg frissa du hade.. Själv vet jag inte vart jag ska gå för att bli nöjd, blir SÅ less :/.. Kul att råkas! Snygg tröja hade du köpt me ;).. Har faktiskt provat Sushi en gång och det var faktiskt riktigt gott. Hade tänkt lura dit Pelle med ;).. Ha en trevlig kväll i "flurvere".. Kram

Monica

3 november 2012 16:25

Tack, ser inte riktigt ut så där nu när jag fått rufsa till det själv :) Klipper mig mest i småstaden och jag blir ALLTID nöjd där trots att jag brukar gå till olika! De har duktigt folk där jämt :)
Ja, sushi är ju så gott så det får man inte missa att njuta av, hoppas du lyckas lura med dig Pelle ;)
Kram Kram

 
Maya

Maya

1 november 2012 07:10

Åh vad Du verkar ha fyndat! Glitter är aldrig fel, älskar glitter jag med ;) Kläder från Gina är alltid Fina ;) Finns BikBok i stan eller är det bara märket BikBok? Jag är vilse i pannkakan. Är så sällan på stan numera, nu är det bara spara, spara, spara som gäller. STORT! ;)

Syns vi snart??

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Monica

3 november 2012 16:23

Jo, nu har jag hittat en hel del snygg i klädväg, går i vågor det där, ibland hittar man inget, speciellt när man behöver det som mest :)
BikBok är i stan mittemot Cubus!
Kram Kram

 
Maya

Maya

19 november 2012 18:58

Hej Vännen!

Hur gick det med tandblekningen? Var den bra? :)
Förresten, Du måste berätta det senaste ;)

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Monica

15 april 2013 21:45

Hej! Det var ett bra tag sen du skrev detta, har varit väldigt inaktiv på min blogg! :(
Tandblekningen är säkert bra om man ids bleka flera ggr vilket jag inte gjorde, däremot visade den bättre resultat på dotterns tänder, kanske för att hon är yngre och har bättre och vitare tänder...Tycker det var en besvärlig procedur om jag ska vara ärlig, skulle vilja göra det hos tandläkare istället, men är ju ganska dyrt...

 
Maya

Maya

14 februari 2013 07:28

Önskar en glad Alla Hjärtans Dag! Rå om varandra idag! Kramar!

http://maypel.wordpress.com

Monica

15 april 2013 21:46

Tack snälla du, lite sent om sider jag ser detta, hehe...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards