Monicas vardag!

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Monica - 21 april 2013 20:54

Hade på mig spenderbyxorna på mig ikväll och hittade mig ett par sköna och snygga 'converse' skor, en blingbling Tshirt, 20 par socks för endast 5 euro!!!
Lite tröjor till presenter blev det också!
Gubben köpte sig en handsmidad pipa gjord av mineralsten, farbrorn som satt och smidade var ju bara för söt!
Nyss drack vi oss en mojitos nere i baren som jag bara tyckte smakade basilika ,inte alls god!
Nu ska vi vila fötterna då jag knappt kan gå, blev en mil i värmen i dag också.

Av Monica - 21 april 2013 15:27

Var sol hela dagen och vi har promenerat runt i Alanya hela dagen. Stannat till på en massa fina ställen förstås, druckit färskpressad juice, kaffe , thé , vatten och ätit en god lunch.
Härligt att bara gå på måfå och stanna till där man vill, det är semester det!
Ett besök i en grotta vid havet blev det också, var en tung och fuktig luft därinne och man ville ut rätt snabbt!
En bild även från utsikten från vår balkong, inte mot havet tyvärr men mot fallfärdiga hus och en skymt av slottet uppe på berget har vi! :-) Även betryggande med en vakt utanför balkongen hihi!

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards