Monicas vardag!

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Monica - 29 april 2013 17:39

 Recept på gott knäckebröd som går precis lika bra att baka med vetemjöl eller glutenfri mjölmix

om man önskar så!

Jag brukar göra dubbel sats och bakar då ut dom på fem plåtar så tunt som möjligt!


   

Av Monica - 29 april 2013 17:31


                                    Bakade en dubbel laddning av detta supergoda knäckebröd i dag!

Passade även på att städa nedervåningen när ändå vädret var så trist!

Blev uppehåll på em och tog mig en cykeltur med vovven, tänkte

åkte till gamla macken och pumpa bakdäcket på cykeln då den har en bilventil.

Det funkade dock inte så nu är det ingen luft alls kvar där, tänk att det ska

vara så omständigt att få lite luft i däcket.

Provade även med min nya handpump hemma men jag lyckas inte få in någon luft alls.

Får gå till min snälla granne i morgon och höra om han kan pumpa med sin kompressor.


Inatt blir det jobb så även i morgon valborgsmässoafton.

Känns kul att jobba igen efter så lång ledighet.


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards