Monicas vardag!

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Lördagskväll

Av Monica - 16 januari 2010 22:21

Gubben kom i går kväll och firade mig....

Vi hade en mysig hemmakväll med myspys i soffan!


Gubben skulle jobba i helgen och åkte på morgonen, men det blev inget jobb idag visade det sig, så jag åkte hit till Älvsbyn efter en stadsrunda med min syster...

Fick lite födelsedagspengar som jag tänkte spendera på stan, hittade ett par svarta jeanstights, en svart klockad kjol som jag varit ute efter länge. Men nu hittade jag den på Cubus, precis en sån jag vill ha. Dessutom visade det sig när jag betalade att den var på halva priset! Kul överraskning!


Fyndade sen vidare på Vero Moda en lång svart kofta i ullblandning för 50 kr !!!

Hur varm och skön som helst. Ångrade sen att jag inte köpte en till min dotter också som är rätt frusen av sig. Åker in på måndag och hoppas det finns kvar.


Har kvar lite pengar, men kul att ha om man råkar på nåt "onödigt" som man gärna vill ha!


Gjorde en helt suveränt god älgstek till middag idag. Den finaste älgsteken jag sett faktiskt, inga senor eller nåt. Köttet smälte i munnen...

  


Sett Robinson ikväll, börjar bli mer spännande nu...


Ha en fortsatt mysig lördagskväll!

 Jag åker hem på morgonen i morron då Gubben ska jobba länge i morgon istället.

 
 
wiper

wiper

17 januari 2010 11:05

Ser ut som om du haft en toppendag i går och vad kul att hitta lite kläder. Grattis i efterskott till din födelsedag. Tänk att klockade kjolar kommit tillbaka och även plisserade. Vad gott med älgstek, I love it. Vi fick mycket ren och älgkött från norrland förut när min svärmor orkade resa lite mer.

Ha en fin söndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

17 januari 2010 12:55

Wiper:

Det är ju så gott med ren och älgkött men tyvärr inte ofta man äter det numera, är ju så himla dyrt att köpa!

Tack så mycket för gratulationerna, man vill egentligen inte fylla år längre, men är ändå som lite mysigt med tårta och blommor!
Ha en fortsatt fin söndag du också! Kram

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Maya

Maya

18 januari 2010 21:54

Grattis igen! =)

http://maypel.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 29 januari 2020 00:07

Nu har jag och Carina hunnit vara i Las Palmas några dagar och vi har haft det fantastiskt. Vädret har varit med oss och vi har haft sol och runt 23-26 grader varje dag. Hunnit med att ligga på stranden ett par dagar, och den är riktigt fin men vat...

Av Monica - 22 december 2019 01:32

Ja, eller lägenhet blir det, men låter inte lika mysigt.. Juligt och stämningsfullt är det iaf.varit ledig i helgen och jobbar i morgon natt. Sen går jag inte på förrän annandag jul i tre nätter. Kent, Dennis, Lisette med familj och syrran och he...

Av Monica - 24 oktober 2019 21:24

Sista kvällen och sista blogginlägget från denna resa till Alanya där vi bott på Alin Otel, strax ovanför Cleopatra beach nr 3. Ett enkelt lite slitet, men rent och välstädat med trevlig och hjälpsam personal. Vi var inte nöjd med rummet mot poolsi...

Av Monica - 21 oktober 2019 21:23

Tog en taxi på förmiddagen till östra stranden. Här nedanför var det inte så bra bad med halkiga klipphällor ut i vattnet. Blev en härlig dag med bad och sol, hittade en enkel och mysig restaurang på vägen hem med sagolikt goda kolgrillade kyckling...

Av Monica - 19 oktober 2019 22:21

Varit en fantastisk första dag här. Varmt och skönt med 28 grader och trevliga människor överallt. Ätit och druckit gott. Strosat runt på gatorna. Hotellet är enkelt men helt ok, har ett superläge strax ovanför Cleopatra beach och med massor av re...

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards