Monicas vardag!

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Monica - 16 april 2010 16:12

Maya har skrivit om Katie Melua på hennes blogg, och jag tycker också mycket om hennes musik. Detta är en av mina favoriter med henne...

Av Monica - 16 april 2010 15:12

Haft fullt upp idag, och haft en mycket trevlig dag tillsammans med vänner.


Åkte först förbi biltvätten och tvättade bilen, sen på stan för att äta lunchbuffé på Chiliköket, vilket är en mycket mysig, liten thai-restaurang tillsammans med två väninnor. Maten var mycket god och trevligt med en pratstund. Kul att prova en annan thai-restaurang.

Hälsade på min mor o far på hemvägen och när jag kom hem kom min gamla grannfru förbi med hennes lilla söta brorsdotter som är 1 år.

Blir inte lika ofta vi träffas nu sen dom flyttade från gatan, så det var mycket trevligt. Skulle leta fram någon leksak till lillan, men har rensat bort allt sen jag var dagmamma så jag hittade inget lätt-tillgänligt.

Som tur är så är de ju lättroade i den åldern , så hon roade sig ändå med lite burkar, telefon och tidningar....


Nu ska dottern laga middag, pastagratäng som är en hemuppgift från hemskunskapen. Vi har även bjudit hit äldsta sonen på middag.


Önskar en en fin fredag, oj, vad veckan gått fort




Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards