Monicas vardag!

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Monica - 16 november 2009 12:50

Jag har tillbringat förmiddagen på djursjukhuset med lillstumpan.

Hon bröt extraklon i går kväll när hon hoppade från baksätet till framsätet i bilen, fastnade nog på nåt vis .

Samma sak hände förra året....


Fick en tid i morse när jag ringde, som tur var...

När vi kom fick hon en lungnade spruta så hon somnade och därefter drog de ut klon, den satt ordenligt fast i en bit så de fick gräva lite. Därför fick hon både penicillin och smärtstillande att hämta ut från apoteket.


Nu är hon lite loj och vill inte ens ha köttbulle!


Har alltid haft henne försäkrad med aldrig kommit över självrisken så jag fått tillbaka nåt...

Som tur är har hon varit en mycket frisk hund, bara detta med klon 2 ggr.

Kalaset gick på 1700 kr. Mormor ville bidra med en slant och det tog jag ju tacksamt emotGlad


Steker en bogstek i gjutjärnsgrytan och väntar på att en snubbe ska komma och demonstrera nån luftrenare.

Det var bara för att det var sonens kompis som jag ställde upp på det. Han måste tydligen göra 10 demonstrationer innan han får börja jobba "på riktigt" med detta. Men påpekade att jag inget kommer att köpa!


Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards