Monicas vardag!

Alla inlägg under april 2010

Av Monica - 1 april 2010 11:39

Ska i väg och handla lite påskgodis och annat nu.

Har inte handlat något speciellt annars inför påsken faktiskt.

Kokat potatis på morgonen som jag ska göra en nubbelsallad av.


Till middag blir det någon slags gryta med fläskfilé, bacon...

Råstekt potatis till detta tror jag...


Tagit upp laxskav ur frysen som jag ska salta .

Blir nog att göra en laxlåda med potatis och dill till påskmiddag långfredagen.


De ringde från sjukhemmet nyss och jag skulle få jobba lördag och söndag, jippi! Var länge sen jag jobbade där nu, så det blir skoj, och att det är extra betalt påskhelgen det gör ju inget....


Ikväll kommer gubben och tar med sig skotern, så  i morgon blir det nog skoterkörning för hela slanten...


Ha en fin skärtorsdag och se upp med kvasten i helgtrafiken där uppe...  


       

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards