Monicas vardag!

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Monica - 1 december 2009 11:03

Just kommit in efter en tur med snöföraren.

Nu är gården skottad, sonen skottade den i går kväll också.

Härligt med lite snö, friskt och härligt ute. Tycker det här är ganska lagom mängd, fast det är ju alldeles för lite snö för att kunna köra skoter...


Steg upp strax efter 07 i morse, dottern frågade igår kväll om jag ville mysa och se julkalendern på tv med henne.

Självklart tyckte jag.

Härligt när de "tuffa" tonåringarna vågar vara lite barnsliga. Hon har ju inte sett julkalenderna på några år....

Överraskade henne med lite varm choklad och en ostmacka i soffan.


I alla fall så tyckte jag den var riktigt underhållande, bra musik och riktigt rolig.... Kanske blir att följa den ändå fram till julafton!


Snart ska jag iväg på mitt uppdrag som kontaktperson.

Ska träffas i stan för att gå och titta en sväng... Hon behövde lite smakråd ang kläder!


Nu kommer postbilen  

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards