Monicas vardag!

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Monica - 25 oktober 2011 22:31

          Mina och dotterns nya glasögon kom igår men jag hämtade ut dem i dag före jobbet.

Det tog bara drygt en vecka att få hem dem från Hong Kong denna gång.

Än en gång är jag supernöjd, dottern likaså.

Tänka sig....Nya glasögon för 79 kr + 69 kr i antireflexbehandling!!!!

De sitter perfekt så jag behöver inte ens böja till dem.

Dotterns däremot fick jag värma skalmarna i varmvatten och böja till, men gick på 5 min!

Ångrar bara att jag inte tog dessa med progressiva glas för 290 kr extra.

Tänkte jag skulle ha dessa när jag kör bil....

Beställde glasögonen HÄR


 


  Min goa gubbe hade gjort en jättegod matlåda åt mig som jag åt på jobbet idag.

Den bestod av köttfärsbiffar, råstekt klyftpotatis, sås, broccoli och haricot verts.

Så jag känner mig faktisk mätt fortfarande, annars är jag så hungrig innan jag lägger mig!  


 Nu är jag trött efter denna arbetsdag, så jag funderar på att leta mig mot sängen.

Trist att lägga sig direkt man kommer hem nästan, men ska ju upp halv sex för att jobba igen.

Jag jobbar bara 3 dagar denna vecka, så jag har ändå en superbra jobbarvecka.

I morgon efter jobbet ska jag och dottern och träna igen, längtar....

Och på fredag ska personalen ut och äta after work buffé , blir himla kul och gott!

Har mycket roligt att se fram emot i veckan.


SOV GOTT MINA VÄNNER!


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards