Monicas vardag!

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Monica - 30 oktober 2011 16:30

            Oj, vad denna helg sprang iväg fort....


Igår åkte jag till gubben på eftermiddagen,

vi hade myskväll i soffan, han såg hockey och jag hade köpt mig en tidning!

Hade stannat till och köpt godis och vindruvor.

Storade till det och drack en glas vin till som inte smakade allför gott .....

Fick fotmassage av gubben i soffan också, inte illa...


Har kommit mig hem och hunnit städa nedervåningen.

Dottern följde med sonen för att hälsa på deras far tills i morgon.

Hon har ju höstlov till veckan, glömmer bara bort det.

           


            



Ska snart iväg och hälsa på min väninna Gunsan som just kommit hem från sitt

arbete i Norge.

Blir kul att träffa henne igen, hon har mycket spännande att berätta nu, hehe.


Kanske jag ser på en film sen ikväll som dottern hyrde igår.

Blir nog inte en allför sen kväll ikväll då jag har en 10,45 timmars arbetsdag framför mig

i morgon.

 Vi har nämligen arbetsplatsträff före.


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards