Monicas vardag!

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Monica - 2 november 2011 19:33

Har varit supertrött hela dagen idag, svidit i ögonen....

Sov jättedåligt i natt, det var så himla varmt...Ibland undrar jag om jag kommit i klimakteriet,

MEN REDAN!!!!!


 


Efter jobbet så handlade jag lite grejer på Dollar Store till jobbet.

Vi ska nämligen ha lite bingo med våra gäster och tänkte

ha lite små priser som man kan vinna.


Köpte mig själv en ny LED- ljusslinga att ha utomhus.

Blev en röd denna gång då blå ej fanns.

Men kan vara kul att prova det också.

När jag kom hem och skulle packa upp så upptäckte jag att jag glömt ljusslingan på affären.

Ringde iaf och den fanns kvar i kassan , så jag hämtar den innan jobbet i morgon.



 

Hjälpte även en vän med datorn på vägen hem


Väl hemma var jag såå hungrig, värmde upp Porterstek med potatis sen i går.


Hade sen tänkt slänga mig i soffan och se Familjen Macahan på TV4 Guld,

men upptäckte att jag inte har den kanalen längre då jag bytt leverantör....


Så nu inväntar jag Bonde söker fru....

Blir nog en tidig kväll då jag känner mig helt slut redan.

Men det kan hinna vända också ;)


Skönt med sovmorgon i  morgon då jag jobbar 12-21 :)


 

Presentation


Det här är jag som skriver här, Monica var namnet! Välkommen hit!

Tiden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Bloggar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards